1.Definiowanie nowych pokoi ,funkcje umożliwiają deklaracje nowych pokoi, rodzajów pokoi oraz pomieszczeń poza hotelowych w systemie "RECEPCJA"

2.Przegląd/edycja cenników ,funkcje umożliwiają wpisywanie, korektę cenników pokoi.

3.Deklaracja stałych systemowych ,funkcje umożliwiają edycję parametrów umożliwiających zmianę działania systemu w zależności od potrzeb danego obiektu.

4.Stawki podatkowe-konta usług ,funkcja umożliwia edycję danych przypisanych do usług niezbędnych do wystawiania rachunków hotelowych (faktur) zarówno przez recepcję jak i biuro marketingu (księgowość).

5.Rejestr instytucji ,rejestry biur podróży oraz innych firm współpracujących z hotelem.

6.Rejestr państw ,rejestr nazw i symboli państw wykorzystywany do pracy systemu.

7.Rejestr typów gości , funkcja umożliwia deklaracje nowych typów gości hotelowych.

8.Kartoteka stałych gości ,rejestr stałych gości hotelowych.

9.Persona non grata ,rejestr gości których nie należy meldować do hotelu.

10.Blokowanie pokoi ,funkcje umożliwiające blokowanie remontowanych pokoi.

11.Kodowanie kart magnetycznych ,funkcja umożliwia kodowanie kart magnetycznych.

12.Edycja tabeli taryfikacji ,funkcja umożliwia wprowadzanie tabel taryfikacji rozmów telefonicznych.

13.Deklaracja kartoteki kont ,funkcja umożliwia deklarację zakładowego planu kont.

14.Indeksowanie danych ,funkcja umożliwia odbudowanie indeksów bazy danych.

15.Tworzenie nowej bazy danych ,funkcja umożliwia stworzenie nowej (czystej) bazy danych.

16.Administrator systemu ,funkcje administratora systemu.

17.Płace recepcji ,funkcje umożliwiające naliczanie płac pracownikom recepcji.

18.Export danych do systemu księgowego ,funkcja umożliwia przeniesienie danych do zewnętrznego systemu księgowego.   

19.Odczyt GASTRO SQL ,funkcja umożliwia przeniesienie rachunków gastronomicznych na pokój z innych systemów gastronomicznych.   

20.Serwer zamków elektronicznych ,podsystem sterujący zamkami elektronicznymi.   

21.Magazyn gastronomii ,podsystem magazynów gastronomii umożliwia całkowite rozliczenie pracy obsługi restauracji oraz kontrole i stanów magazynowych magazynów zintegrowanych z kasami gastronomicznymi.   

22.Kartoteka osobowa ,funkcje umożliwiające wprowadzanie danych o pracownikach zatrudnionych w hotelu,nadawanie im uprawnień do pracy na programie RECEPCJA oraz uprawnień do KAS GASTRONOMICZNYCH. Funkcje umożliwiają deklaracje stanowisk oraz działów pracy funkcjonujących w firmie.